Конспекти уроків з фізичної культури

План-конспект інноваційного уроку з фізичної культури у 8 му класі. Тема: Баскетбол. Мета: сприяти зміцненню здоров'я учнів та розвивати інтерес до гри в баскетбол.

Конспект уроку з фізичної культури у 7 класі. Тема: Футбол. Мета: сприяти зміцненню здоров'я учнів та розвивати інтерес до гри в футбол.
---------------

Конспект уроку

Місце проведення: спортивний зал
Модуль: Школа м’ячів  (Елементи баскетболу)
Мета:
1.                          Розвивати фізичні якості учнів (увагу, спритність, орієнтацію  просторі)
2.                          Виховувати почуття колективізму засобами рухливих ігор
3.                          Повторити техніку виконання:
·                             передачі м’яча способом від грудей та з-за голови;
·                             ведення м’яча;
·                             кидка м’яча в кошик.
Задачі уроку:
1.                          Повторення передач м’яча, ведення та кидків у кошик.
2.                          Рухлива гра
3.                          Розвиток рухових якостей
Інвентар:  м’ячі, стійки,свисток.
З  м  і  с  т
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
І
Підготовча  частина
10-12 хв


1 .Шикування.

В шеренгу по одному

2. Привітання.

Звернути увагу на зовнішній вигляд,
наявність спортивного одягу, стан здоров’я  учнів.

3. Повідомлення задач уроку.

Отримати зворотну інформацію

4. Інструктаж з техніки безпеки

Отримати зворотну інформацію

5. Організаційні та стройові
вправи: ”Праворуч!”, ”Ліворуч!”,
”Кругом!” «На перший, другий – відлічись!» «В дві шеренги -шикуйсь»
0,5 хв
В шеренгу. Звернути увагу на правильність виконання.

6. Комплекс ЗРВ в русі:
а) ходьба по колу;
б) багато скоки,по сигналу – зміна напрямку;
в) біг приставним кроком , по сигналу – зміна напрямку;
г) звичайна ходьба з відновленням дихання;
0,5 хв

0,5 хв

0,5-1 хв.

0,5 кола
Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній.
Дотримуватись дистанції. Нагадати, показати. Виконувати за командами. Виправляти помилки.

Перешикування  класу  в  2 шеренги.

Розрахунком на 1-й , 2-й.

Загально-розвивальні вправи в парах на місці:

Фронтальний метод. Темп середній.

В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 1-2-руки вверх через сторони, 3-4-В.п.
4-6 повторень
Темп середній.
Спина пряма. Підборіддя віще.

В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергове перетискання рук партнера.
4-6 повторень
Спина пряма. Підборіддя віще.

 В.п.- ноги нарізно, руки на плечах.1-нахил вліво, 2-В.п, 3-нахил вправо, 4-В.п.
4-6 повторень
Широка амплітуда  рухів.

 В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергові викрути вправо- вліво.
4-6 повторень
Виконувати одночасно.

В.п.- ноги разом, руки на плечах.1- випади вліво-вправо
4-6 повторень
Широка амплітуда  кроків.

В.п.- ноги нарізно, руки на плечах. Присідання.
4-6 повторень
Спину тримати прямою. Виконувати одночасно.

 В.п. – О.с. спиною до партнера. Нахил вперед підняти партнера на спину.
4-6 повторень
Слідкувати за випрямленням рук в ліктях.

В.п. – присісти, руки на плечах. Вистрибування на прямі ноги.
4-6 повторень
Виконувати одночасно.
ІІ
Основна частина
30-33 хв.


Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей на місці.
8-10
повторів.
Працювати в парах, відстань 4-5кроків, інтервал 2-3 кроки.

Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови на місці.
10-12
повторів.
Не нахилятися.

Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови з кроком.
8-10р.
Працювати в парах.

Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі  із зміною місць
8-10 повторів
Працювати в трійках, відстань 4-5 кроків,інтервал 2-3 кроки.

Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей із зміною місць у русі.
8-10 повторів
Працювати в трійках

Розподіл класу на 3 групи:

Розрахунком на 1-й, 2-й, 3-й.

Ведення м’яча з наступним кидком в кошик
1 хв
Поточний метод.

Кидки м’яча в кошик з місця
1 хв
Поточний метод.

Рухлива гра «По порядку номерів».
Діти шикуються в коло обличчям до центру. Вчитель  в середині кола, кидає м’яч будь – кому (не по черзі). Завдання учня зловити м’яч і кидаючи вчителю, назвати наступний порядковий номер числа. Учень який не зловив м’яч, виходить з гри. Гра продовжується до рахунку 50,або 100. Хто залишився в грі, вважається переможцем.

Ігровий метод організації діяльності учнів.
Гра на увагу.
Гра розвиває швидкість прийняття  рішень.
ІІІ
Заключна частина
4-5 хв


1. Вправи на відновлення: легкий біг, ходьба.
1хв
У спокійному темпі не порушуючи стрій.

2. Шикування.
1хв
В ширенгу по одному

3. Підведення підсумків.
1хв
Наголосити на позитивні і негативні моменти.

4. Оцінювання учнів.
1хв
Кожному учню повідомити оцінку.

4. Домашнє завдання:  ведення м’яча, кидки  м’яча в кошик.







Тема уроку: Гімнастика
Місце проведення: Спортивний зал
Завдання:
1.                          Освітні:
·                             Акробатичні вправи. Опорний стрибок.
2.                          Оздоровчі:
·                             Стимулювати розвиток сили, координаційних здібностей.
·                             Сприяти формуванню правильної постави.
·                             Навчити правильному диханню під час виконань ВдЗР.
3.                          Виховні:
·                             Виховувати взаємодопомогу, взаємоповагу та вміння виконувати колективні дії.
Інвентар: гімнастичні мати, гімнастичний козел, місток.
Зміст
Тривалість
уроку
Організаційно-методичні
вказівки
1. Шикування класу.

Клас на лінію шикування в одну шеренгу “Шикуйсь.”
2. Привітання.
Добрий день.
3. Перевірка присутності учнів.

4. Повідомлення завдань уроку.

5. Стройові вправи: повороти Ліво –руч, Право – руч, Кругом. Перешикування з однієї шеренги в дві та з однієї в три.
Клас  Право – руч, Кругом, Ліво – руч.
6. Різновиди ходьби:
·                             ходьба на носочках.
·                             ходьба на п’ятках.
·                             ходьба на зовнішній стороні стопи.
·                             ходьба на внутрішній стороні стопи.
·                             ходьба випадами.
·                             ходьба приставними кроками лівим та правим боком.
·                             ходьба схресним кроком уперед.
·                             ходьба в присіді.
Вправи під час ходьби Див. додаток №1
Руки на пояс. Погляд спрямований вперед.
Слідкуємо за правильною поставою. Руки за спину.
Руки на пояс. Спина пряма.
Погляд спрямований вперед. Не сутулитись.
Темп виконання вправи повільний.
Руки уперед. Погляд спрямований вперед. Руки за голову. Дистанція 1-1,5м.
7. Різновиди стрибків:
·                             стрибками на лівій нозі
·                             стрибками на правій нозі
·                             стрибками на двох ногах.
·                             стрибками на двох ногах з сторони в сторону.
·                             стрибками з ноги на ногу.
·                             стрибками в присіді уперед та з сторони в сторону.
Під час виконання стрибкових вправ руки знаходяться на поясі. Дотримуватись дистанції.

Руки за голову. Погляд спрямований вперед. Не сутулитись. Темп виконання вправи повільний.
8. Різновиди бігу:
·                             біг звичайний.
·                             біг з високим підніманням стегна.
·                             біг зі згинанням гомілок назад.
·                             галопом лівим та правим боком.
Повільна ходьба. Перешикування     виступом на 9,6,3 на місці.
Темп виконання вправи повільний. Звернути увагу не на кількість а на якість.
9. Комплекс ЗРВ. Див додаток №2
Клас на місці стій раз, два. Право-руч. На 9,6,3 на місці розподілись. За розподілом кроком – руш.
10. Навчальний норматив – біг 30м. Естафета з елементами  бігу та стрибків.
ЗФП: стрибки через скакалку.
11. Вправи для відновлення дихання.
Шикування класу. Повідомлення домашнього завдання. Організований вихід із залу.
Клас на лінію шикування в одну шеренгу шикуйсь.
Клас Право – руч на вихід із залу кроком руш.
Примітка: Кожну вправу потрібно повторювати 4-6 разів

Коментарі